تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ بازدید2022-02-24
17 تکنیک افزایش بازدید اینستاگرام افزایش ویو پست و استوری میم برندینگ
از دوستان و آشنایان خود بخواهید پیج شما را به دیگران معرفی کنند.با انجام این کار، دایره ارتباطات شما گسترده تر خواهد شد. فالوورهای فیکی که توسط ربات ها ساخته می شوند، به راحتی قابل شناسایی هستند. از ویژگی های ظاهری این فالورها می توان به اسم عجیب و نامفهوم و نداشتن عکس پروفایل و اطلاعات تکمیلی قسمت بیو اشاره کرد. در ادامه می خواهیم چندین روش برای بالا بردن ویو یک پیج را برای شما شرح دهیم.
این محتوا میتواند شامل پستها، استوریها، ریلز و یا حتی لایوهای شما باشد. درواقع هر چه تعداد بازدیدها بیشتر باشد، به معنای آن است که افراد بیشتری با برند و کسب و کار شما آشنا شدهاند و این موضوع میتواند منجربه افزایش فالوور، تعامل بیشتر با مخاطبان و در نهایت افزایش فروش شود. یکی از نکات کلیدی برای افزایش بازدید اینستاگرام، زمان انتشار محتوا است. انتشار پستها و استوریها در ساعاتی که مخاطبان شما بیشترین فعالیت را دارند، میتواند تأثیر قابلتوجهی بر میزان دیده شدن آنها داشته باشد.
- {
- اینکه پست هایی که منتشر می کنید با ابزارهای متنوع باشد خلاقیت شما را در تولید محتوا افزایش می دهد و محتوای پیج شما برای مخاطبان یکنواخت و کسل کننده نیست. |}{
- اگر شک دارید که در لیست فالوورهایتان، فالوورهای فیک وجود دارند باید هرچه سریعتر آنها را شناسایی کرده و حذفشان کنید. |}{
- در این فضای بصری با کمی خلاقیت و نظم میتوانید به رشد صفحه خود کمک کنید. |}
- همچنین در طراحی پستها و نوع محتوایی که به کار میبرید هم تنوع داشته باشید تا پیج شما برای مخاطب تکراری نشود و همیشه محتوای پیج شما را دنبال کند.
- با گذشت زمان، مخاطبان ممکنه به تبلیغات شما عادت کنن و جذابیتش رو از دست بده.
- این موارد باعث ترغیب کاربر برای بازدید از پیج میشوند و در حالت کلی منجر به افزایش بازدید اینستاگرام میشوند.
ترندهای مرتبط با حوزه کاری خود را پیدا کرده و در موردشان تولید محتوا کنید. از آهنگهای ترند، از هشتگهای ترند و از محتوهای ترند استفاده کنید تا کاربران بیشتری بتوانند شما را پیدا کنند. با نوشتن یک بیو حرفهای، گذاشتن لینک سایت، آدرس ایمیل، شماره تماس، شماره کاری و… به جذب مخاطبان هدفمند خود کمک میکنید. همچنین داشتن یک بیو کامل به شما کمک میکند تا یک کاربر واقعی از دیدگاه کاربران به نظر برسید و راحتتر به شما اعتماد کنند. محتوای اینستاگرام با محتوای سایت یا شبکههای اجتماعی دیگر متفاوت است!
تمام نکات بالا نیازمند تولید محتوای جذاب و ایجاد صمیمیت با مخاطبانتان است که باز متناسب با هر نوع مخاطب و حرفه ای قطعا متفاوت باید عمل کنید. دعوت به نظر دادن در محتوای تصویری شما یا کپشن باعث می شود که افراد بیشتر ترغیب به کامنت گذاشتن شوند اما فراموش نکنید با ترفندهایی جذاب مخاطبان را وادار کنید تا برای شما نظرش را بازگو کند. افزایش تعداد فالوورها و جلب مشارکت برای پستها میتواند کار دلهرهآوری به نظر برسد، بنابراین پادها به عنوان یک راه جذاب برای افزایش تعداد تعامل پست شما در نظر گرفته میشوند. شناسایی مخاطبان کمک می کند تا انتخاب بهتری برای تم و رنگ پیج داشته باشید. همچنین سبک نگارش محتوا، زمان انتشار (روز و ساعت) و … را تعیین می کند.
اگر تصور میکنید به محض اینکه محتوای خود را منتشر کردید، کار به اتمام رسیده است، سخت در اشتباهید! باید برای بدست آوردن لایک، به اشتراکگذاری و نظرات فالوورهای خود بعد انتشار هم تلاش کنید. تعامل با کاربران را فراموش نکنید و به تک تک نظرات و سوالات آنها پاسخ دهید.
در چنین شرایطی پستهایتان دیده نمیشود، کاربران با شما تعامل نداشته و در نهایت، امکان بازاریابی برای کسب و کارتان وجود ندارد. کاربران زیادی به برند شما علاقهمند هستند و بدون درخواست یا اطلاع شما، برایتان محتوا تولید میکنند. سعی کنید این نوع محتوا را به صورت رایگان در استوری خود قرار دهید یا حتی پست کنید. استفاده از این نوع محتوا در صفحه به پیج شما ارزش و اعتبار میبخشد.
هزینه تبلیغ پیج در اینستاگرام
داشتن یک پروفایل خوب و کامل و رعایت تمامی نکات مربوط به آن، حرفه ای بودن شما و قابل اعتماد بودن برند شما را نشان می دهد. اگه یکی از تبلیغات عملکرد بهتری داره، بودجه بیشتری به اون اختصاص بدین و تبلیغاتی که عملکرد ضعیفتری دارن رو متوقف کنین. دو نسخه متفاوت از تبلیغتون رو با تغییراتی کوچک (مثل تصویر، متن یا کالتواکشن) اجرا کنین و ببینین کدوم عملکرد بهتری داره. اگه یه کمپین مشخص با مدت زمان محدود دارین، میتونین یه بودجه کلی تعیین کنین که کل هزینه تبلیغات رو پوشش بده. مثلاً اگه برای یه تخفیف ویژه دو هفتهای تبلیغ میکنین، میتونین کل بودجه کمپین رو برای این مدت زمان مشخص کنین.
تبلیغ پیج اینستاگرام در گوگل ادز امکانپذیر است، البته تبلیغکننده باید لینک موردنظر را خودش انتخاب کند. پس از اینکه کاربر، لینکی از اینستاگرام را برای بار اول باز میکند، از او سوال میشود که آیا لینک در اپلیکیشن اینستاگرام یا مرورگر باز شود. البته، بیشتر افراد برنامه پیشفرض را انتخاب میکنند و گاهی نیز افراد، تبلیغ را در مرورگر باز میکنند.
این تگ تاثیری ندارد و تنها پستهایی که تعامل زیادی داشته باشند به این فضا راه پیدا میکنند. در صورتی که محتوای شما باکیفیت باشد کاربران آن را زیاد ببینند، الگوریتم اینستاگرام اجازه ورود آن به اکسپلور را میدهد. ممکن است به عنوان صاحب یک کسب و کار، فعالیت خود را علاوه بر اینستاگرام در سایت یا پلتفرمهای دیگر هم انجام دهید. یکی از مهمترین روشهایی که میتوانید برای افزایش بازدید در اینستاگرام خود از آن استفاده کنید، دعوت کاربران خود در سایر پلتفرمها به اینستاگرام است. در این روش، تبلیغات با موضوعات مرتبط با محتوای سایت نمایش داده میشوند. مثلاً وقتی کاربری مشغول خواندن یک مقاله درباره طرز تهیه غذای موردعلاقهاش است، تبلیغهایی درباره ظروف آشپزخانه، قابلمههای باکیفیت و سوپرمارکتهای آنلاین برای خرید مواد غذایی مشاهده خواهد کرد.
همچنین با انتشار پستهای ارزشمند که توسط کاربران به اشتراک گذاشته شود، پیج خود را تبلیغ میکنید. این پستها باعث میشوند به صفحه اکسپلور نیز راه یابید و مخاطبان بیشتری را جذب کنید. در تبلیغات تصویری اینستاگرام، کسب و کارها از یک تصویر برای تبلیغ پیج اینستاگرام، برند، محصولات و خدمات خود استفاده میکنند. این تبلیغات برای کمپینهایی مناسب است که پیام را در قالب یک تصویر واحد منتقل میکنند. همچنین مانند سایر پستهای اینستاگرام، میتوانید کپشنی به این تصاویر اضافه کنید.
استوریهای ثابت یا Highlights به شما این امکان را میدهند تا استوریهای مهم و پربازدید خود را در پروفایل خود ذخیره کنید و برای همیشه در دسترس کاربران قرار دهید. این ویژگی یکی از روشهای عالی برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام است، زیرا میتوانید محتوای ارزشمند را در قالب هایلایت در اختیار کاربران قرار دهید. برای جذب بازدید بیشتر، کپشنها باید حس ارزشمندی ایجاد کنند و با مخاطبان هدف شما همخوانی داشته باشند. بهعنوان مثال، ارائه نکات آموزشی کوتاه یا داستانهای الهامبخش میتواند جذابیت کپشن را افزایش دهد. توجه داشته باشید که کپشنهای طولانیتر، اگر بهخوبی نوشته شوند، میتوانند به نگهداشتن مخاطبان روی پست کمک کنند و این موضوع به الگوریتم اینستاگرام نشان میدهد که محتوای شما ارزشمند است. کپشنهای جذاب نقش مهمی در افزایش تعامل و بازدید پستهای اینستاگرام دارند.
طبق الگوریتم اینستاگرام در نیم ساعت اولی که پست را منتشر میکنید، پست شما را به ده درصد از فالوورهایتان نشان میدهد و اگر تعامل خوبی را از این ده درصد دریافت کردید، پست شما را به بقیه کاربران نشان میدهد. اگر ده درصدی که اینستاگرام پست شما را به آنها نشان میدهد، فالوورهای فیک شما باشند، نرخ تعامل آن صفر میشود و مانع افزایش بازدید پست اینستاگرام شما میشود. بعد از اینکه محتوای خود را منتشر کردید در انتهای محتوای خود از مخاطبانتان بخواهید که برای شما کامنت بگذارند و پست شما را لایک کنند. حتی گاهی اوقات پست سوال یا نظرسنجی آماده کنید و از مخاطبانتان بخواهید که برای شما کامنت بگذارند.
با هم فهمیدیم که چگونه میتوانیم بازدید پیج خود را افزایش دهیم و تمام روشهای بهبود پیج خود را یاد گرفتیم. در آخر از شما میخواهیم که سوالات خودتان را در بخش نظرات از ما بپرسید و اگر تجربه خاصی در این زمینه دارید، با ما در میان بگذارید. برای دیدن آمار بازدید اینستاگرام کافیست به بخش insight مراجعه کنید که در پروفایلتان قرار دارد.
هر چقدر که شیر پستهای شما برای سایر کاربران بیشتر باشد، شانس بیشتری برای دیده شدن پروفایل و ورود کاربران به صفحه شما وجود دارد. ویدئوهای طولانی و بیش از 1 دقیقه که در آن در مورد یک موضوع مهم و کاربرپسند صحبت کرده باشید، برای کاربران اهمیت زیادی دارد. بنابراین با ساختن این نوع ویدئوها کاربران جدید را به پروفایل خود دعوت کنید. دوباره برگردید و بررسی کنید شما کدام یک از موارد بالا را بدون اینکه بدانید، انجام میدهید.
در این روش، تبلیغات بر اساس عواملی مانند سن، جنسیت، میزان درآمد و سطح تحصیلات به کاربران نمایش داده میشوند. مثلاً یک مؤسسه کنکوری میتواند تبلیغات خود را برای افراد ۱۷ تا ۱۹ ساله هدفگذاری کند تا بیشترین بازدهی را از تبلیغات پولی خود داشته باشد. اگر فردی که برای این کار استخدام شده است، از روشهای درست مثل تبلیغات در پیج اینفلوئنسرهای مرتبط استفاده کند، منجر به فروش بیشتر میشود. اما استفاده از ربات اینستاگرام برای بالا بردن بازدیدهای پروفایل روش نادرست و غیرموثر است. بازدیدهای پروفایل اینستاگرام یکی از شاخصهای تعاملاتی است که کاربران با پیج شما دارند. هر چقدر آمار این بازدیدها بیشتر باشد، نشانهای از عملکرد مثبت شما در اینستاگرام است.
این تبلیغات معمولاً در رسانههایی مانند یوتیوب، آپارات و حتی تلویزیون پخش میشوند و ممکن است قبل از نمایش ویدیو اصلی، در حین پخش یا پس از آن به نمایش درآیند. تبلیغات همسان به نوعی از تبلیغات پولی گفته میشود که در آن، محتوای تبلیغاتی از نظر ظاهری با محیط یا بستری که در آن قرار دارد هیچ تفاوتی ندارد. اگر به دلیل هزینههای تبلیغات پولی از اجرای کمپینهای تبلیغاتی منصرف شدهاید، شاید وقت آن رسیده که در تصمیمتان تجدید نظر کنید. در دنیایی که حدود ۲۷ درصد از خریدهای مردم از طریق اینترنت انجام میشود (Tidio)، چشمپوشی از تبلیغات پولی یعنی از دست دادن مشتریان بالقوه! علت این موضوع این است که افراد معمولا فرصت نمی کنند تمام پست هایی را که در صفحه home قرار می گیرد را ببینند ولی معمولا استورها به دلیل کوتاه و جذاب بودن شانس بیشتری برای دیده شدن دارند.
توصیه ما به شما این است که از انواع مختلف محتواها در اینستاگرام استفاده کنید و پیج خود را محدود به تنها چند نوع محتوا نکنید. فرض کنید کاربر در جستجوی هشتگ و یا در صفحه اکسپلور با پست شما روبرو شده است. در این نقطه، چیزی که باعث تمایز شما میشود کیفیت کاور و عنوانی است که برای پست خود نوشتهاید.
بله، میتوانید لینک پروفایل اینستاگرام یا پستی از آن را انتخاب کنید و آن را به وسیله گوگل ادز تبلیغ کنید. پس از کلیک کاربر روی لینک، از او سوال میشود که لینک در اپلیکیشن اینستاگرام یا مرورگر باز شود. برای تبلیغات اکسپلور نیازی نیست تا ویدیو یا بنر ویژهای تولید کنید و میتوانید از یکی از پستهای پرطرفدار خود بهره بگیرید. تا اینجا با تبلیغ پیج در اینستاگرام آشنا شدیم و روشهای آن را آموختیم. در ادامه یکی از مهمترین روشهای تبلیغ پیج در اینستاگرام یعنی تبلیغات اسپانسری را توضیح میدهیم. آیا شما تا به حال از این ترفند ها استفاده کرده اید؟برای بالا بردن بازدید پیج چه کارهای دیگری می توان انجام داد؟ منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.
تبلیغات فروشگاهی اینستاگرام، کاربران را به صفحه توضیحات محصول در اینستاگرام هدایت میکنند. افراد، پس از بررسی محصول میتوانند توسط نسخه موبایل وبسایت، کالای خود را خریداری کنند. برای راهاندازی این تبلیغات باید ابتدا کاتالوگ فروشگاهی خود را در اینستاگرام ایجاد کنید. درنهایت، نکته مهم این است که حتی اگر دامنهای را تبلیغ میکنید که مالک آن نیستید، همچنان سیاستها و قوانین گوگل ادز برای شما اعمال خواهند شد. علاوه بر این، میتوانید تنظیمات تبلیغات خود را بهگونهای انجام دهید که در کامپیوتر و تبلت نمایش داده نشود. همچنین نوع مخاطبان و موقعیت جغرافیایی قابل تنظیم است و میتوانید پیشنهاد قیمت را نیز تغییر دهید.
برای این کار کافیست از قابلیت اشتراکگذاری در استوری استفاده کنید. همچنین میتوانید با استفاده از استیکرهای نظرسنجی (Poll)، سوال (Question) و…، مخاطبان را به سمت پستهای خود هدایت کنید و میزان تعامل آنها را بسنجید. محتوای تولید شده توسط کاربر (User-Generated Content) به محتوایی گفته میشود که مخاطبان شما آن را تولید و در اختیار شما قرار میدهند.
گوگل با توجه به هزینه و کیفیت تبلیغ، جایگاه آن را در نتایج جستجو تعیین میکند. در حالی که تبلیغات پولی میتواند در مدت زمان کوتاهی ترافیک سایت شما را دو برابر کند، تکنیکهای سئو نیاز به زمان دارند. اگر بهدنبال رشد سریع فروش هستید، تبلیغات پولی گزینهی ایدهآلی برای شماست.
برای افزایش بازدید، نسخه کاملی وجود ندارد اما با رعایت یکسری نکات و قوانین می توانید در این بستر رشد کنید. آیا شما هم در اینستاگرام فعالیت دارید؟ چه نکات دیگری را برای افزایش بازدید پست می شناسید؟ لطفا تجربیات و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید. اگر پیج فروشگاهی دارید حتما به این نکته توجه داشته باشید که اینستاگرام برای سرگرمی و تفریح ایجاد شده بنابراین بیشتر پست های خود را آموزشی و تفریحی و در ارتباط با حوزه کاری خود منتشر کنید.
اگر تنها از افراد بخواهیم تا صفحه ما را دنبال کنند، شاید رغبتی به این کار نشان ندهند اما اگر در ازای فالو کردن آنها، چیزی پیشنهاد دهیم، با علاقه ما را دنبال خواهند کرد. برگزاری مسابقه و دادن هدیه روشی عالی برلی جذب مخاطبان جدید و تعاملی به اینستاگرام شما است. برای تبلیغ پیج در اینستاگرام نیاز به مخاطبانی دارید که با شما تعامل کنند و این کار آسانی نیست. برای موفقیت، ابتدا باید بدانید مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند و میخواهید چه کاربرانی و با چه ویژگیهایی را جذب کنید.
با این اطلاعات مخاطب را بهتر بشناسید و محتوایی متناسب با علاقه کاربر تولید کنید. میتوانید از میزان بازدید و واکنش پستهای مختلف هم این موضوع را بفهمید. در بخش تنظیمات اینستاگرام، میتوانید آمار مربوط به رشد صفحه خود را مشاهده کنید. آمار بازدید از صفحه شما به تفکیک ساعت و جنسیت و سن و سال کاملا مشخص شده و قابل مشاهده است.
حالا به پایین صفحه اسکرول کنید تا آمار دقیق فعالیت فالوورهایتان را ببینید. استراتژیهای هوشمند بیدینگ مثل رانندگی با خودروی دندهاتومات کار را خیلی راحت میکنند؛ ولی ممکن است آن قدر بید را... بیدینگ دستی کار پیچیدهای است و به بررسی و بهروزرسانی لحظهای نیاز دارد تا بودجه کمپین هدر نرود.
به علایق مخاطبان هدف خود توجه کنید
تنها تفاوت این اکانت ها در میزان دسترسی آن ها به ابزارهای تحلیل رشد پیج است. این روش، یک ترفند بسیار کارآمد است که اکثر افراد موفق در این پلتفرم از آن استفاده می کنند.می توانید از دایرکت های جالب اسکرین بگیرید و از آن استفاده کنید. این محبوبیت، پول و درآمد بالایی به همراه دارد.به همین علت بسیاری از پیج ها تلاش می کنند تا در این بستر با ترفند های مختلفی مثل خرید ویو مطرح شوند.
قطعا ابزار خود اینستاگرام یعنی اینسایت که البته تا کنون تنها برای پیج های تجاری فعال است. Sue B. Zimmerman نیز توصیه مشابه ای را برای بازاریابانی که می خواهند بر الگوریتم اینستاگرام غلبه کنند ارائه کرد. Rethink کلمه کلیدی این حرف است به معنای دوباره فکر کردن و تجدید نظر کردن. به طور کلی داشتن تقویم و برنامه ریزی کمک شایانی به نظم دادن امور می کند و قطعا برنامه ریزی داشتن در هر کاری لازمه موفقیت است.
تبلیغات پولی میتواند با هدف قرار دادن مخاطبان خاص، نتایج سریع و کارآمدتری در کسبوکار شما به همراه داشته باشد و این نتایج قابل اندازهگیری هستند. از آنجایی که هر دو استراتژی، اهداف متفاوتی دارند، نمیتوان گفت که کدام یک برتر از دیگری است. شما میتوانید بهجای انتخاب یکی از این روشها با ترکیب هر ۲ استراتژی با هم، از مزیتهای بیشتری هم بهرهمند شوید.
اما اینطور نیست و رفتن پستهای شما به اکسپلور به هیچ وجه ربطی به گذاشتن تگ explore در لوکیشن ندارد. مطمئن باشید که آنها هم همین کار را انجام خواهند داد و به این ترتیب شما لایک و کامنت بیشتری دریافت میکنید. طبق تحقیقات ما، شما میتوانید با استفاده از 9 هشتگ نتیجهی خوبی بگیرید. اینستاگرام این امکان را برای شما قرار داده است که علاوه بر نام کاربری خود، یک نام هم برای پیج خود انتخاب کنید. این نام چون از بیو بزرگتر است و همچنین بولد شده است بیشتر از بیو به چشم میآید. شما میتوانید از طریق ابزار Insights اینستاگرام، بدانید فالوورهایتان در چه ساعاتی از شبانه روز بیشتر آنلاین هستند و در همان ساعات محتواهایتان را منتشر کنید.
این فرمت که شامل ویدئوهای کوتاه و خلاقانهست، اخیراً خیلی محبوب شده. تبلیغات ریلز معمولاً کمتر از ۳۰ ثانیه هستن و با توجه به جذابیت بالای این فرمت، میتونین پیامهای سریع و تأثیرگذاری رو منتقل کنین. البته فراموش نکنید که هدف شما کپیبرداری کورکورانه نیست، بلکه باید با الهام از ایدههای موفق، محتوای اختصاصی و باارزش خود را تولید کنید. کاری را بهصورت معمول انجام نمیدهید، برای اولین بار در لایو به اشتراک بگذارید. برای مثال اگر بلاگر آرایشی هستید؛ ولی تا امروز با مواد آرایشی ارزان قیمت آرایش خلیجی انجام ندادهاید، این کار را با اعلام قبلی در لایو انجام دهید. دیروز توی شرکت یکی از همکارام که ورزش میکنه؛ ولی شیرینی هم خیلی دوستداره، دیدم یه شیک دستشه!
{تگ کردن ID در استوری
|}شما میتوانید با پیجهای دیگر صحبت بکنید تا شما را تبلیغ کنند و شما نیز متقابلاً این کار را انجام دهید. در این مقاله سعی کردیم تا ترفندهایی را برای افزایش بازدید پیج اینستاگرام بیان کردیم و سعی کردیم تا از جوانب مختلف این موضوع را بررسی کنیم. امیدواریم که از این ترفندها استفاده کنید و بازدید پیج اینستاگرام خود را افزایش دهید. قرار دادن موقعیت مکانی باعث میشود که افرادی که از موقعیت مکانی جستجو میکنند یا در نزدیکی موقعیت مکانی شما باشند بتوانند پست شما را ببینند و باعث افزایش بازدید از پست شما میشوند. اینستاگرام این امکان را به کاربران خود میدهد تا کسب و کار خود را در اینستاگرام راهاندازی و از این بستر برای گسترش کسب و کار خود و همچنین افزایش آگاهی مردم نسبت به برندشان استفاده کنند. در این میان ترفندها و نکاتی وجود دارد که اگر قصد راهاندازی پیج کاری خود را داشته باشید یا در حال حاضر پیج کاری خود را دارید، میتواند موثر واقع شود.
پس بهتر است از تمامی فرصتهای ارتباط با مخاطب، به خوبی استفاده کنید. شما به وسیلهی کپشن میتوانید از مخاطب کامنت، سیو و لایک بگیرید و کاری کنید تا مخاطب شما را فالو کند. این بخش یکی از مهمترین بخشهای پیج اینستاگرام شما به حساب میآید. اینستاگرام در این بخش به شما فرصت داده است تا در 150 کلمه به مخاطب خود بفهمانید که پیج شما به چه دردی میخورد و چرا باید شما را فالو کند. اگر شک دارید که در لیست فالوورهایتان، فالوورهای فیک وجود دارند باید هرچه سریعتر آنها را شناسایی کرده و حذفشان کنید.
اینجا